Nu händer det grejer ;)

Har redan nästan gått en vecka sedan jag uppdaterade sist, varför ska tiden gå så fort? Fast iofs är det ju bra, har så mycket att se framemot :) Dock känns det som att man aldrig hinner göra vettiga saker! Men det hinns så småningom.. Idag har jag i alla fall varit till frisör nina och fixat håret, färgat utväxten och klippt till det som jag alltid brukar. Blev nöjd som vanligt och håret är verkligen en stoooor del av utseendet, håret gör typ 90%. För det spelar ingen roll om man är fint sminkad och har fina kläder om håret ser förjävligt ut! Så är det i alla fall för mig, för om jag har utväxt ser hela jag ofräsh ut, medan det knappt syns på andra! Men är ju jag som valt min hårgfärg och min frisyr, vilket gör att det frisör besök var 6e vecka är ganska högt prioriterat för mig :)

Nog pratat om hår. Imorgon far jag och tommy till stockholm och hämtar en ny bil, blir en audi A6, svart :) Riktigt snygg, så den ska nog duga bra ;) Ska bli roligt att fara dit tillsammans, älskar att göra saker ihop med honom. Sedan får man ju hoppas att vi kanske hinner med en sväng förbi ikea också ;) Vi har hunnit med en väldans massa turer under det här året vi varit tillsammans (börjar ju närma sig ett år snart ;) Nu ska jag ta och fortsätta kolla tv, kollar sex rehab och det är faktiskt ganska intressant :)

Nu har hjärtat anlänt också så ska släppa datorn och umgås lite :) Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Brukar också kolla sex rehab är ju bra :) haha

2010-03-25 @ 10:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0