Home sweet home

Jag gillar inte ojämna veckor numer, för det innebär en tom säng att sova i och en pojkvän som jag träffar en timma per dag.. det suger! Men kallar jobbet så finns det inte så mkt att göra åt, man får ta vara på ledigveckorna ist ;) Denna vecka har jag varit hos linda, och benjamin och oliver som det nya tillskottet ska heta är så söta att man bara vill äta upp dom! Imorgon väntar en ledig dag och då ska jag städa här hemma och sedan när tommy vaknar ska vi gå på markanden, är så grymt sugen på godis därifrån. Typ en riktigt salt lakrits rem! längtar redan ;) Kanske även blir middag med tjejerna imorgon eller på lördag? :) På lördag väntar också en namnfest för Nova i ullatti, så mina helgplaner är som spikade :)

Veckorna går ruskigt snabbt just nu, det är mindre än två veckor kvar nu till en väldigt efterlängtad dag.. trodde aldrig den skulle komma..men snart så :) hoho. Sedan är ju påsken snart här också, har dock inga planer.. ser bara framemot våren och det brukar kännas som att den kommer på riktigt då. Förra veckan var jag och tommy och kollade på nytt boende, men efter mycket funderande så ska vi inte flytta, inte dit i alla fall :) Trivs här mer och mer allt eftersom att man får mer och  mer ordning på saker och ting, känns riktigt skönt :)


 



Lite av vårat lovely home ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men vad fint ni har det i min gamla lägga ;)

Kul att se!

2010-03-21 @ 14:04:34
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Robin Hood.

hejsan, måste bara få säga att du har en väldigt mysig blogg, nu när jag kikat in vill jag ju lämna spår efter mig, haha ^^

men du, jag kan passa på att fråga dig om vi ska lägga till varandra via bloglovin för vill ha flera bloggar att följa då jag vill hitta roliga bloggar att läsa, men självklart vore det kul om du la till mig med.

Så vad säger du?

märkte nu att kommentaren blev väldigt långt men ha det så bra hi!

kramar!

2010-03-24 @ 20:34:03
URL: http://Robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0