4/5

Har just ätit en väldigt god middag, grillad flintastek, potatissallad och fetaostsallad med avocado, svin gott!! :) Tycker lite synd om tommy som inte kunde känna smaken! Nu ligger jag dock här i soffan med ett jävla illamående, fick det helt plötsligt när vi var på coop. Tror det kan vara för att jag tog järntabletten på tom mage, har hört att man kan börja må illa då? Hoppas det är det så att det inte är något annat skit.

Har jobbat några timmar idag och igår på förmiddagen, annars så är det verkligen skönt att få vara ledig (för känns som att jag jobbat). Igår kollade jag och tommy avatar, alla har ju sagt att den är så bra, och den var bra för att vara en fatasy film faktiskt! Riktigt mysigt att ligga och kolla en film tillsammas för en gångsskull, kommer inte ihåg det hände sist? I morgon far vi nog till luleå och kanske stannar över natten, skönt :)

Idag fick jag förresten hem mina första mamma jenas, hoho... Men dom satt faktsikt rätt fint. Är ju lite trist att inte kunna använda vanliga jeans, för är verkligen obehagligt med kläder som trycker mot magen.

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt ett tag och sedan kaaaanske orka skura golven :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0