:D

Tänkte passa på att slänga in en liten update medan jag väntar på att min ipod ska laddas lite :) Ska ut och promenera tänkte jag, köpte nya skor igår så nu kan jag börja bli hurtig ;)  Tänkte egentligen fara på bilbingo idag, premiär i nunnis! Men sköterskan från svedjan ringde och frågade om jag kunde komma och vara extra vak i natt för att en boende håller på att gå bort. Jag kan ju inte säga nej så i natt blir det jobb. Skippar bingon då, så att jag ska hinna laga mat och hinna vila lite sen också innan jag ska dit ikväll.

Har varit i dokkas en sväng idag och hälsat på fammo och farfar, var ett tag sedan! Har just betalat våra räkningar och det ser ut som att vi kan fara och shoppa loss på ikea till veckan, wiho! Äntligen säger jag bara, min lista har blivit lååång på saker jag MÅSTE ha ;) Ska till nina imorgon och fixa håret också, äntligen!! Egentligen flera veckor för sent men eftersom jag var tvungen att avboka min tid jag hade i början av månaden så har jag fått stå ut med ett gräsligt hår de senaste veckorna!

Nu ska jag dra mig ut och promenera, vädret verkar riktigt bra nu lagomt till jag ska ut :) perfa!  (Hallå vad fan hände med texten!!!?) Råkade hålla in ctrl + 1, och texten blev skiiiit stor? lyckades få den lite mindre men är fortfarande fet och konstig? Hm, strange!

Har förresten gått in i v.27 igår, wiho ;) Kan det inte bara bli september nuuu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0