Sjukis..

Fan vad veckan har gått fort! Vi har hunnit mysa ordentligt, vilket har varit mycket uppskattande från min sida :) Har varit i luleå och gått på stan en sväng, blev dock inte dess mer shopping :) Är inte ens kul att handla kläder nåmer åt mig själv, känner mig som en padda i allt ändå.. Vi stannade en natt i luleå och kom hem på torsdagkväll, ritkigt skönt. I fredags for vi till stugan i damokka och mös på, var till markitta och grillade med matti, johanna, anders och noah :) Sedan for vi tillbaks till lill stugan där vi varken har vatten eller el, men jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt! Bara massa tända ljus och man har som bara varndra och bry sig om, det gillas! :) På lördagen gassade solen så jag och tommy gjorde en fin grillplats utanför stugan och gjorde upp eld. Mamma och pappa kom förbi lite senare och grillade korv och solade med oss där ute :) Även andra familjen karlsson kom förbi och lämnade av pontus och rasmus. Till kvällen grillade vi kött, tog en skotertur och slutligen en bastu på det. Gillar verkligen stughelger! :) Igår skulle jag egentligen ha jobbat, men efter hela den där ute dagen i lördags var det min tur att bli sjuk.. just typiskt! Så jag fick sjukanmäla mig och både idag och igår har jag känt mig riktigt hängig.. det suger.

Imorgon är ingenting inplanerat förutom att jag ska försöka ta tag i tvätten och diskberget som jag egentligen skulle ta tag i idag.. men har verkligen inte orkat. Hatar verkligen att vara såhär förkyld, känns som att man har fått en jätte hjärna, och man känner inga smaker och jag är så torr och röd under näsan av allt snytande! Jag har mycket hellre ont i halsen än det här!

Ska snart ta och hoppa i säng, 7 nätter ensam väntar :( Eller helt ensam är jag ju inte, har ju faktiskt en liten människa i mig, som dock ingen har träffat ännu men han lever där inne i alla fall. Helt sjukt egentligen, tänk att en egen liten individ, en helt ny människa bara kan bli till och växa inuti MIN mage! Det är faktsikt riktigt svårt att fatta, har inte gjort det än tror jag! Även om allt blir mer verkligt dag för dag, även för tommy som har fått känna nu hur han rör sig där inne. Kan inte sluta kalla bebisen för "han", är som helt övertygad på det, men är ju faktiskt 50% chans att det är en liten tjej också, men lika glad blir jag för det! Blir nog bara en liten större överraskning eftersom jag känner mig så säker ;)

Tänkte bjuda på lite bilder från helgen men är för lat för att orka stoppa in dom på datorn, kanske senare i veckan :) Godnatt! :)

Bild från Mars nångång när vi var ut med skotern här i malmberget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0