Dags att vara effektiv!

Idag får man passa på att ta en tvätt och städdag när vädret ser ut som det gör, regnet öser ner! Känns inte som någon rolig plan, men måste man så måste man. Från det ena till det andra väger jag närmare 60 pannor nu, eller närmare bestämt 57,5 ;) så  har gått upp lite mer än 5 kg, men det är faktiskt inte speciellt mycket.. men man vet ju aldrig man som händer mot slutet så är väl bäst att förbereda sig på det värsta :P Hjärtat slog så fint på lillen, dock gillar "han" inte apparaten min barnmorska använder när hon lyssnar, så han sparkade som en vildning där inne. Allt känns så himla mer verkligt nu när jag får bevis fleeera gånger per dag att han verkligen lever där inne, och jag älskar det :)

Nu ska jag sätta igång här hemma, sedan hade jag tänkt fara på lindex en sväng innan jag börjar med middagen :) Resten av kvällen blir nog bara massa mys med mitt hjärta!

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0