AJ!

Fan har fått mjölkstockning, gör ju skit ont, trodde jag inte. Kände igår när vi var hos emelie och jens att det gjorde lite ont i ena bröstet, sedan gjorde det bara ondare och ondare. När vi kom hem frös jag så jag skakade, febern hade anlänt. Det gick svin fort allting. Så resten av kvällen fick melvin hänga vid bröstet, efter alvedon, uppvärming av bröstet och massa amningar och maggage kändes det lite bättre när jag gick och la mig. Stockningen är fortfarande kvar, är inflammerat för det är helt rött på det stället. Men kan ju ta någon dag innan det släpper helt har jag läst.. Men vågar inte gå ut nu! 

Blev bjuden på mat igår av jens och emelie, verkligen uppskattat och riktigt gott var det! Var även förbi adecco och hämtade arbetsgivarintyget och for till försäkringskassan med allt.  Sen hann jag med en vända på lindex också, köpte lite kläder till melvin, hann aldrig kolla nåt åt mig själv för lilleman blev visst lite less.. :P Blev lite stress under dagen vilket säkert bidragit till mjölkstockningen tillsammans med för lite kläder om tuttarna utomhus.

Nu ska jag amma klart lillen och sen göra lite nytta, som att äta frukost tillexempel :) adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0