Bröst, bröst, bröst..

Det är livet för min lille son i alla fall. Fattar inte hur man kan äta typ varannan timma, ibland varje timma! Kan det verkligen vara normalt?? Han hinner ju knappt sova nåt innan han vill äta igen. Nåja, finns väl inget annat att göra än att hänga fram pattarna till lill chefen. Dock känner jag mig ganska låst, känner mig inte alls bekväm med att amma offentligt, på fik osv. Hemma, hos mina kompisar och sånt har jag inga problem alls med att amma, men det är just det när det är människor man inte känner. Det känns ju verkligen som att man blottar sig för vilt främmande människor, även om amning är det mest naturliga som finns. Därför känns allt jag vill göra ganska vemodigt och det är tråkigt.

Just nu sover båda mina killar, tommy slockande väl kring halv nio här i soffan, men jag är inte så förvånad. Han får jobba hårt för vårt levebröd ;) Så jag har kollat idol här ensam, eller ja melvin har ju faktiskt hållt mig lite sällskap när han ätit :P Ska också ta och sova snart, måste bara se vem som åker ur idol först. Imorgon ska jag nog ta med mig melvin och kolla tommys innebandy match, får ta risken att melvin kanske vill äta då, man kan ju lyckas göra det något diskret i alla fall.

Nu fortsätter idol, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0