TGIF ;)

Det är något speciellt med fredagar, lätt den bästa dagen på hela veckan! :) Även fast man som jag inte jobbar och är hemma varje dag så är det ändå skönt med fredag och helgen börjar. Idag har jag och melvin stigit upp vid 9-tiden.. myst en stund på morgonen och sen tagit en promenad med elin och emelie. Sedan kom även lina hit och hälsade på och träffade melvin :) Idag blir han hela 4 veckor, han har redan blivit så stor tycker jag :) rätt som det är, är han väl 14 år med moppemusche, raggar brudar och vill aldrig få några pussar av mamsen nåmer.

Nu väntar vi bara på att tommy ska komma hem, saknar honom när han jobbar, den här veckan känns det som att vi knappt hunnit träffas fören vi ska gå och sova. Så i helgen blir det mkt mys. Ikväll är det idol i alla fall, det måste man ju se, veckans höjd punkt ;) haha. Ska nog även unna mig en dusch när tommy kommer, känns som en lyx att få duscha i lugn och ro numera. Annars duschar jag med melvin eller när han sover och då blir det ju alltid en snabb dusch. Kanske man kan raka benen också? Sist jag gjorde det var väl nångång innan min mage blev för stor när jag var gravid och inte kom åt och kunde böja mig, tragiskt men sant :)

Ha en bra helg allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0