5.e dagen är snart slut..

Snart har ännu en dag passerat. Riktigt varmt idag igen, och jag håller bokstavligen på att smälta bort.. Nä tacka vet jag höst vädret! :) Har klivit upp redan 8.30 (!!) idag, tack vare en väldigt pratglad tommy som i princip skriker i telefonen på morgonen i en halv timma.. Nåja jag sover ändå som en kratta så spelar inte sån stor roll :) Har suttit på fiket i nästan två timmar med emelie och hennes lilla wilja idag, hade varit kul att samlas hela föräldragruppen nångång också när alla fått sina små :)  Annars har dagen varit ganska skön, klarade inte av att vara hemma länge eftersom hemmet är i stort behov av att städas så jag och tommy har varit ute på ranten ist :) Besökt pappa som ännu inte fått raka sitt skägg, haha! Varit och tankat bilen och ätit glass, sen for vi förbi crossbanan en sväng innan vi for och hämtade pizza från berget :) Nu sitter jag här och inväntar idol, missade den igår :(

Imorgon är hela dagen inplanerad med städning  och på fredag är det dags för ett besök hos barnmorskan, jag som verkligen hade hoppats på att ha fått föda innan dess! Men så lär det ju inte bli, här blir det ingen bebis alls verkar det som!





Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare! men du har iaf inte blivit gigantisk, de är ju nått positivt iaf :) snart ska jag börja kämpa med mina Många gravidkilon :)

2010-09-09 @ 11:21:06
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0