BF + 12

Behöver man egentligen ens säga mer? Det känns hopplöst.. Sorry att det är de enda jag skriver om, men det är det enda jag tänker på. kanske lite förståligt? :) Bloggen är det perfekta stället att gnälla på, det är valfritt för alla att lyssna på. Annars är jag ganska bra på att låta bli att gnälla tycker jag.

Nåja, får se vad dom säger på förlossningen på fredag då.. om en vecka så kaaanske vi har våran bebis här. Kanske ska orka ta en dusch innan jag börjar med maten. Har noll fantasi när det kommer till middag numera, vet aldrig vad jag ska laga? Är det ingen som har nå bra middagstips? Hade suttit fint med en personlig kock.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Jag hamnade på din blogg av ren slump och ser nu att du också går över tiden med din bebis. jag gick över 11-12 dagar med min lilla tjej.. det var drygt som s*t*n men bebis kommer tillslut och då har man glömt att man gick över :) det är värt all väntan!!!



Lycka till :)

2010-09-15 @ 19:30:50
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0