BF + 1

Ingen bebis idag heller. Känns som att ju mer jag väntar och längtar desto längre tid kommer det ta, men det är ju omöjligt att tänka på nåt annat?! Den kommer när den kommer.. men man blir ju så otålig! Har verkligen aldrig känt mig så instängd i min egen kropp, magen är ivägen för allt, man är otymplig, osmidig och allt man gör tar ont nånstans. Tur att det snart är över, saknar verkligen min normala kropp!

Förutom den eviga väntan så har det varit en ganska bra dag idag :) Har varit på olivers dop, han är så otroligt söt alltså, världens snällaste unge. Smart som jag var glömde jag kameran hemma så vart inga bilder.. Har varit förbi mina päron en sväng och sen hämtade jag och tommy pizza och åt här framför tv'n. Nu kollar jag filmen min brors flickvän på tv och tommy har somnat som vanligt :P

Nu ska jag koncentrera mig på filmen och fortsätta hoppas att väntan inte ska bli så lång.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0