Färdknappen eller ananas?

Listan på saker att göra tar aldrig slut! Idag har jag avverkat några saker i alla fall, har varit hos frissan, pernilla gjorde ett bra jobb så jag blev nöjd :) Så nu är jag snygg i håret i alla fall när jags ka in på förlossningen och föda ;) Har även varit på apoteket, jysk, dollar och coop... de få slantarna man har bara sprutar åt alla håll och kanter. Nåja välbehövliga saker är det ju i alla fall :) Har även hunnit vara med lunch till min kära tommy, dammsugit här hemma, lagat mat och sedan bakat en kladdkaka. Nu ska jag inte flytta min bakdel på resten av kvällen :)

Köpte en ananas på coop idag, har hört att det kan hjälpa till att sätta igång förlossningen. Dock tror jag inte att det stämmer, men det är ju gott i alla fall :) Så kanske provar äta den ikväll..om jag orkar skära upp den :P Annars får vi fortsätta färdknäppa för att försöka få igång det ;) Fast inte ens det har ju hjälpt och det är faktiskt det enda som jag kan tänka mig kan hjälpa liiiite grann kanske. Fast det är väl bara att förlita sig på sin bebis, den vet nog när det är dags att komma ut och då kommer h*n (förhoppningsvis!) 

Nu ska jag fortsätta kolla filmen på tv, Adios så länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0