Kiss, skit, spyor...

Det är en stor del av vardagen just nu ;) Har fått en riktig kräkbebis, idag har han på sin tredje body, får se hur länge den hålls ren :) Ligger och myser med lillen i soffan och väntar på att tommy ska komma hem. Han har varit och jobbat hela dagen idag så jag och Melvin har varit ensamma, men det har gått bra ändå :) Dock lite tråkigt. Trodde inte att han skulle jobba så länge så har inte orkat fixa nån middag, tänkte att man tar det när han kommer hem, betydligt lättare. Men nu är jag riktigt hungrig och jag vet inte när han slutar, han får nog ta med sig pizza eller något på vägen hem.

Hade tänkt ta en tur med barnvagnen idag, men det är lättare sagt än gjort. Eftersom vi inte använt den ännu har vi den här uppe i lägenheten och att börja få ner vagnen för alla trappor och en liten bebis blev lite för avancerat. Sedan ska vi ha den nere i förrådet och då blir det lite enklare, då behöver maninte vara två. Vill börja komma igång snart med promenader osv. Vill gå ner mina kilon, vet inte hur mycket det är nu för jag har inte vägt mig nångång efter förlossningen.. men förhoppningsvis går det fort ;) Nä nu ska jag försöka få tag i min man, igen.. :)


Kommentarer
Postat av: Yvette

Grattis till lillkillen och lycka till nu:D

2010-09-29 @ 18:36:06
URL: http://yvvestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0