Sista besöket avklarat..

Idag har jag varit på det sista besöket hos min barnmorska. När jag fick tiden trodde jag faktiskt inte att jag skulle behöva gå på den, men se där.. nu är även den gjord! :) Nåväl, allt gick lika bra som vanligt. Huvudet var så gott som fixerat dock lite ruckbart när hon tog i.. Även om huvudet är fixerat eller inte så betyder ju det faktiskt ingenting. Fick en ny tid om en vecka, till förlossningen då för överburenhets kontroll.. känns inge kul. Vill inte bli igångsatt. Men man får helt enkelt ta en dag i taget :) Våran lille bebis kommer när den är redo. Idag känner jag mig faktiskt inte lika less som igår,  tommy tyckte jag såg självmordsbegnägen ut igår.. haha :P

Tommy står i köket och lagar mat så ska ta och äta snart och sen mysa resten av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0