Våran månad är här!

Det vart ingen augusti bebis som vi hade hoppats på, BF om två dagar! :) Men snart, snart... Hur som helst så kommer vi ha vårat lilla hjärta hos oss inom två veckor, och det är ju faktiskt inte så jätte lång tid. DOCK är det sjukt jobbigt att bara gå och vänta och vänta.. Hela tiden går jag runt och hoppas på att jag ska känna smärta och att det ska komma igång. Har väldigt mycket sammandragningar, igår kväll hade jag allt mellan 1-3 sammandragningar på fem minuter i flera timmar, och under natten hade jag dessutom sjukt ont i ryggen, molvärk men sen när jag vaknade på morgonen var allt som bortblåst.. så irriterande! Stackars min pappa också som får gå runt med ett hel lurvigt ansikte i kanske två veckor till, men är ju ingen som tvingat honom att inte raka sig fören lillen är här så det är ju självförvållat ;) haha

Försöker fixa och dona här hemma, städa osv.osv. men börjar bli less på det också.. fast kliar rejält i shopping fingrarna efter inrednings grejer hit hem, då är det ju riktigt roligt att städa och göra fint om man har nya saker :) Ja man blir ju aldrig ritkigt nöjd, mycket vill ha mer heter det väl? :) Bara man har saker att göra så känns väntan inte lika jobbig, imorgon funderar jag på att baka lite grann eller städa i köksskåpen... Ska även till frissan imorgon, välbehövligt!! :) Om en timma ska jag på o'learys med ett härligt gäng och äta middag, fasen så gott. Jag och tommy tänker hela tiden att det är bäst att passa på medan vi kan, vilket blir dyra ute middagar var och varannan dag ;) haha.


Här såg magen enorm ut, det är i v.38 nångång.. Har ett skrapsår på ena sidan av magen, vilket kan uppstå väldigt lätt nu för tiden. Det är skit svårt att uppskatta sin storlek där det är trånga utrymmen. Jag vet inte hur många gånger min mage har satt stopp för mig, man fastnar överallt med den. Riktigt pinsamt många gånger och man lär sig aldrig, den växer ju hela tiden! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0