100917

Detta inlägg skulle ha publicerats igår kväll, men datorn hängde sig så jag publicerar det nu ist (jag ska alltså inte gå och lägga mig nu som jag skrivit längre ner ;) )

Äntligen har vi vårat lilla hjärta här hos oss. På BF+14 valde han att komma, var verkligen en lång väntan som jag aldrig trodde skulle ta slut. Trodde seriöst där ett tag att vi faktiskt inte kommer få någon bebis. Men bättre sent än aldrig ;) Är så himla lycklig att vi har fått den finaste och mest välskapta lilla killen, han är så fin att hjärtat smälter varje gång man kollar på honom. Ska skriva en liten förlossnings berättelse här sen :)

Just nu är jag dödligt trött, kommer nog dröja väldigt länge till innan man får sova en hel natt igen iaf, haha :P Man är verkligen en zombi om nätterna när man ska amma, byta blöjor osv. Men det är det värt, alla gånger! :) Ska snart gå och lägga mig och snusa på våran lilla bebis som ligger och sussar så sött. Det är så skönt att bara vara, inget inplanerat och man tar bara dagen som den kommer. Men snart kommer man väl bli rastlös, men just nu är det bara så skönt att njuta av att göra ingenting, bara vara med min kära lilla familj :)

Är så glad att tommy ska vara hemma minst 4 veckor, helt underbart. Han är verkligen världens bästa och jag skulle aldrig klarat något av det här utan honom. 


Melvin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0