25/9

Shit vad tiden går fort, vi har snart varit hemma med vårat lilla tillskott i en vecka. och jag har knappt hunnit utanför dörren, känns ju nästan hemskt... Har varit till ok en gång och till pressbyrån en gång och då var jag borta 5 min.. haha :P Men idag ska vi i alla fall ta oss ut till mamma och pappa och bli bjuden på mat, känns skönt att få komma ut lite :) Men jag är ännu lite för feg att ta med honom på affärer osv. tänkt om den lilla stackarn hade blivit sjuk, hoja. Man blir riktigt nojig när det kommer till de där små liven, inget ont får hända.

Nu har emelie kommit hit på besök, så ska vara lite social med henne så fick bli en liten kort uppdatering :P Adios! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!! (till er bägge) Visst är de häftigt och läskigt? Till och med en förkylning känns farlig nu ;)sköt om er lilla familj! Kram

2010-09-25 @ 23:21:09
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0