Värme + höggravid

Hur kan man känna sig så slut av att göra i princip ingenting?? När jag kom in innanför dörren för ett tag sen kände jag nästan panik att få ta mig till soffan och lägga mig en stund. Anar att det har med värmen, för mycket kläder och graviditeten att göra! Har i alla fall varit förbi försäkringskassan idag, och det där är nånting jag aldrig riktigt kommer förstå mig på, jag är så ointresserad av sånt där så jag orkar knappt lyssna när jag är där. Man ska skicka papper hit och dit och intyg ska in och blaha blaha... Bara jag får mina pengar så är jag nöjd. Har varit hos Linda också i några timmar, fått låna ett babygym och lite andra bra saker av henne :) Sen har jag varit på vårdcentralen och sen handat mat, hatar att handla! men ska storhandla, i alla fall för en vecka framåt, det är det bästa! Då slipper man springa på affären varje dag och fundera ut nånting att äta, det är det värsta jag vet.

Värmen har kommit tillbak hit som sagt, men jag tar gärna tillbaks kylan som vi hade! För nu går man runt och svettas hela tiden igen, värme + höggravid på övertid dessutom är ingen höjdare kan jag lova! Ni får ursäkta min negativa inställning till allt, det är inget jag kan göra åt. Det mesta är jobbigt, haha.. stackars mig va! :) Nä det sägs att när man ger upp och slutar tänka på att bebisen ska komma, då kommer den! Så vi får väl se... :) Snart slutar tommy också och går på ledigvecka, ska mysa med honom i soffan ikväll och bara ta det luuugnt, tror han har fått slita som ett djur på jobbet idag.. stackarn! Så ska snart börja med maten för han är säkert hungrig när han kommer hem, mitt hjärta! :) Vad skulle jag gjort utan dig??


Tommy och Oliver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0