Ett litet, litet risgryn.

Får ta ett nytt försök och se om jag blir nå bättre på det här med bloggandet :D Min lilla bebis börjar verkligen bli stor, snart kryper han också! Idag gjorde jag ett pytte fynd. Ett litet, litet risgryn som stack upp i Melvins tandkött. Första tanden! :) Det förklarar gnället och den lilla febern han hade igår. Lilla hjärtat ♥

Det har blivit många vagnpromenader på senaste och det gillas. Solen kan göra så mycket! Idag är jag dock utan vagn, jag som vill ut i solen!! Tommy tog audin till jobbet och vagnen är i bilen. Han har hämtat en ny bil till sig som han kan ha så jag kan ha audin, han är världens bästa. Men eftersom det kommit snö i natt och tommy bara har sommardäck på hans bil så vart han tvungen att ta audin. Nåja, får ta promenaden ikväll istället. I samma veva som tommy hämtade sin bil i sthlm så köpte han även en ny (eller ny var den ju inte, köpte den begnagnat) barnvagn som jag velat ha sedan vi köpte våran första, haha. Men man får verkligen vad man betalar för, och den första vagnen vi köpte var verkligen bara epigt billig skit!!

Nu ska jag hänga tvätt och ta tag i massa andra tråkiga saker medan lilleman sover.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad blev de nu för barnvagn? :) här går de undan med krypet och de hände bara på någon dag. nu ska det Klättras på allt! puh. ingen tand här ännu men hyffsat mycket gnäll, dålig sömn och dreggel så som vanligt Tror jag verkligen att de är dags för en :)

2011-04-14 @ 17:14:05
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0