Dåliga matvanor...

Har fått så dåliga matvanor på senaste.. De enda målen jag äter på en dag är typ frukost och middag. Resten av dagen kan jag gå och småäta, och då är det bara skit jag äter. Usch jag känner i kroppen att jag inte är på topp, jag blir så frukansvärt slö, helt slut på energi. Hade behövt nån ritkig vitaminbomb känner jag. Det känns som att min kropp är fylld av chips, choklad och bara massa skit, känner mig riktigt äcklad. Om inte för min egen så för melvins skull måste jag skärpa mig på den fronten, han ammas ju fortfarande och behöver ju få i sig bra och näringsrik mat. Bra middag lagar vi alltid, men det är småätandet av allt skit jag måste sluta med och börja äta bra mellanmål istället och kanske nån lättare lunch. Just nu väger jag under 50 kg, och det var riktigt länge sedan kan jag lova. Vill gärna väga några kilo mer. Måste ta tag i träningen också och träna upp mina muskler som en gång faktiskt existerade, hade behövt en träningskompis som vill träna med mig på kvällarna. Annars kommer det aldrig bli något, det tråkigaste som finns är ju att fara och träna själv.. nä då vet jag redan nu att den motivationen till träning kommer försvinna ganska så ögonblickligen :P

Nu är det natt för mig är riktigt trött. Det är också väldigt konstigt med mig, jag kan vara hur trött som helst men när jag lägger mig i sängen tar det ändå jätte länge för mig att somna. Under hela den tiden jag har varit tillsammans med tommy kan jag säga att jag aldrig har somnat före honom. Är så avundsjuk på dom som kan somna så fort dom lägger huvudet på kudden!


Kommentarer
Postat av: Jakke

Sara vi kan gå på mage/rygg nån kväll? :)

2011-02-16 @ 12:35:03
Postat av: Sara

Ja det kan vi! :)

2011-02-16 @ 13:06:53
Postat av: ewa karlsson - mamma till Noel

ja min karl är verkligen en sån som slocknar var som helst, när som helst. Alltid före mig. Och på typ en sekund. FUSK FUSK FUSK.



Okej :) Noel blir 10 månader imorgon :) Storkillen!

2011-02-17 @ 09:57:34
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0