Libero reklamen..

Har ni sett reklamen för liberos blöjor som går på tv nu, med massa nyfödda bebisar? Hjärtat smälter, tänkt att Melvin också har varit så liten och skrynklig?? Alltså jag har redan glömt, helt sjukt. Han är ju bara fem månader. Jag förstår dom som skaffar typ 10 ungar, det är ju verkligen det bästa i livet! Jag vill absolut ha syskon till Melvin (dock max 2 st hehe), och kan inte låta bli att längta lite redan nu. Men melvin är fortfarande en liten bebis och jag vill ägna all tid åt honom och njuta fullt ut av hans bebis tid.

Jag har satt en spiral så ni behöver inte bli orolig att jag ska gå och bli gravid nu ;) Sedan har jag tänkt plugga och hela faderullan så lär ju dröja några år innan det blir aktuellt.


Melvin, några timmar gammal. 


Idag har det varit en riktig slö dag igen, var inte riktigt meningen. För det första sov vi ovanligt länge. Steg upp och gjorde det vanliga, åt frukost, duscha, lekte, vek utan tvätt och sedan var det dags för lillen att vila. Efter vilan hade pappa tommy vaknat och då for vi och storhandla. Efter det hämtade vi hem mat och slog på en film, jag somnade och melvin somande. När jag vaknade till liv igen var klockan 19.30 (!!!) Panik! Hatar att sova så länge, dessutom brukar melvin få gröt vid den tiden och börja göra sig i ordning för att sova. Men det fick ju förskjutas några timmar. Men mysigt var det! Imorgon blir det andra puckar och då ska jag försöka göra lite nytta här hemma, även ta en fika med johanna.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vitt är fint, och så lurar det ögat litegrann. Rummet känns större. :)



Nyfödd-tiden glömmer man så fort. Hur underbart allt kändes, hur bebisdoften fick en att le av lycka... Det är tur att man har foton att titta på.

2011-02-17 @ 21:32:13
URL: http://spinx.webblogg.se/
Postat av: lina

åh den är så fin. jag bli alldeles tårögd varje gång å bara längtar tills min lilla bebbe ligger sådär, nyfödd å vacker:)

2011-03-08 @ 11:16:45
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: yasmine modell mamma och fru

den reklamen var så gooo

min lilla son ska snart göra tv reklam för libero längtar tills det ska sändas.

ha en fin kväll.

2011-05-13 @ 22:22:01
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0