Melvin 5 månader!

Han har blivit så stooor min lilla kille, ser fram emot nästa bvc besök som är nästa vecka. För sist vi var där var när han var tre månader! Tror han har växt rejält på längden i alla fall! Nu har han nästan bara strl 74 på sina kläder. Tänkte lägga in nå bilder som jag fotat idag men blev lite för slö för att föra över dom från kameran :) Han har blivit riktigt duktig på att dra mig i håret och nypa mig i ansiktet. Imorse var han dock jätte mysig och drog sina händer helt mjukt i mitt hår och det var så sköönt, precis vad mamma ville ha :P Fast innan det väckte han mig, efter han hade ätit färdigt och jag hade somnat om, med att nypa mig riktigt hårt i bröstvårtan! Andra dagen i rad han gör det. Hoppas det inte blir någon vanesak bara, haha :D

Fattar inte hur det redan kan vara torsdag? Trodde verkligen inte det, blev lite smått chockad över att det redan är fredag imorgon! Såhär dagvild har jag aldrig varit förr, det går alldeles för fort! Idag var jag och fikade med Johanna, och efter det drog hon med mig hör och häpna och tränade!! Var över ett år sedan, men det var roligt och vill ju som sagt verkligen komma igång och träna nu, vill bygga upp lite muskler.

Nu längtar jag verkligen till Emelie kommer hem, hoppas det inte dröjer allt för länge! Ska bli så kul att träffa henne igen, känns som att hon varit borta i hundra år. Saknar henne enormt!


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-18 @ 09:16:13
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: Jakke!

Vilka snyggingar på bilden :)

2011-02-18 @ 17:11:10
Postat av: Anonym

Jag langtar efter dig puman!

2011-02-20 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0