Mjölkbomber

Numera om kvällarna är mina tissar som tickande mjölkbomber, känns som att de ska explodera. Tar väl ett tag för dom att ställa in sig på mindre mjölk på kvällarna. Melvin äter gröt på kvällen nu typ vid 19-20 och ammas innan det vid typ 18, och ibland äter han inte igen fören 5 på morgonen så det är ju 11 timmar mellan så inte konstigt att de blir sprängfyllda. Det är guld värt med gröt på kvällen, håller man mätt mkt längre. Han fick smaka potatis idag, minerna är ju så roliga så man dör. Han fick massa kväljningar och sedan garvade han bara, han är så söt.

Fasen så jag längtar till våren, är less på kyla. Idag har ju solen varit framme och det har varit jätte fint, men nu är solen borta och moln på hela himlen, så jag hann aldig med någon prom i det fina vädret. Ska snart gå och väcka tommy som har jobbat natt så får han ta Melvin så ska jag fara ut och handla lite. Det är ett jävla projekt för mig att fara och handla när jag är själv. För det första väger babyskyddet tonvis, och att sedan bo på tredje våningen (blir 6 trappor totalt tror jag), UTAN hiss är rena döden med alla matpåsarna man ska ha upp som också väger. Jag hatar att handla. Jag önskar mig ett hus i 22-års present! ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och försöka underhålla min lilla ligist.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0