Obligatoriskt fredagsmys

Men nu är myset över, tommy har farit på jobbet och gör sitt nattskift, melvin sover sedan många timmar tillbaks så jag ska väl också gå och lägga mig snart. Vi lagade tacos till middag idag och efter det har jag ätit massor av godis, har varit så jävla sugen i flera dagar. For på pressbyrån och plockade en påse för 60 kr, helt sjukt hur dyrt godiset har blivit ju?! För så mycket plockade jag inte ändå. Har varit och ätit frukost med tjejerna på hultan idag, så kul att träffa elin igen!!! Äntligen har hon kommit hem, då är det bara emelie som fattas, hoppas det inte dröjer länge :D Efter fikat for jag på lindex och köpte lite nödvändigt till melvin, sedan hem och städade lite.

Var hos tandläkaren förra veckan, och jag är så besviken på att jag hade hål!!! FAn jag som skött mina tänder så jävla bra, tagit tandtråd varje dag! Hade ett hål som de skulle laga, sedan hade jag desstom två till som hon skulle be tandläkaren titta på om något behövdes göras åt. Fattar inte varför jag får hål så lätt? Vissa kan slarva med borstningen och tar aldrig med tandtråd eller nåt, men har ändå aldrig haft ett hål. Jag har tappat räkningen för länge sen på mina hål, har nog dålig kvalitet på tänderna eller nåt.. 

Nåja, nu ska jag ta och göra bort allt det där med tandborstning och tvätta bort sminket och det, hatar det för det tar så länge. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har fasen också ofta hål! det är lika bra och lägga ner den där maniska skötseln med tandtråd osv för man blir bara meeer besviken när det är trasigt. :)

2011-02-12 @ 08:52:22
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0