Sådärja!

Idag har vi gjort Jokkmokk, lika värdelöst som vanligt ;) Nä men allvarigt, marknad som marknad, same shit. Fick med mig lite bröd i alla fall. När vi kom hem hämtade vi pizza och dåsade i soffan några timmar, är ju himla märkligt att man själv blir som bakis när man hänger med två stycken som är bakis på riktigt. Tommy har sin kompis Trond här hos oss i helgen så dom är ute och svirar idag igen, det fick han lov till nu när han fått besök ända från oslo ;) haha.

Har även fått en liten leverans från Ikea idag av min lillasyster, härligt! Blev lite saker till Melvin, eller ja det mesta var ju faktiskt till honom, doftljus, tavelhyllor och en till kristallampa till hallen, perfekt. Hade dock behövt massor av mer saker därifrån som förvaringsmöbler och sånt så får bli en tripp dit nångång här i framtiden när plånboken tillåter.

Nu ska jag gå och lägga mig, känner mig lite halvt död faktiskt. Annars sitter jag bara här och trycker i mig chips och choklad som jag egentligen inte ens är sugen på, har blivit alldeles för mycket sånt på sista tiden. Men det gör inte så mkt, jag har ju gått ner några kilo mer än vad jag vägde innan jag blev gravid så jag har ju några kilo till godo som jag kan gå upp igen om jag vill ;) he he. 

Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det är ju mycket roligare att blogga när man får lite feedback på det man skriver.

När ni åker till Ikea får ni passa på att komma hit och hälsa på.

2011-02-06 @ 12:02:46
URL: http://spinx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0