Snutten

Har inte tagit mig utanför dörren idag, skulle egentligen fara och storhandla med tommy men  det blev inte. Får ta det imorgon istället och då ska jag köpa färg så jag kan måla på toan. Vi har länge tänkt köpa nya dörrar till våran lägenhet också, för det gör sån stor skillnad! Golvet också, men som tur är hade vi redan jätte fint golv när vi köpte. Det är bara golvet i melvins blivande rum som hade behövts bytas, men på nåt sätt känns det som att man inte vill lägga massa pengar på den här lägenheten, jag vill ju ha ett hus! ;)

Imorgon är det annars inget annat inplanerat än att fara och handla, så hade gääääääääääärna tagit emot lite besök. Känns som att jag inte ids flänga ute allt för mycket med melvin i kylan och i en kall bil hit och dit mer än nödvändigt. Melvin är förresten så himla söt som alltid måste ha sin snutte, annars kan han inte sova. Han måste ha nånting som han kan ha i ansiktet och "snutta" med så att han kommer till ro och kan somna, ibland kan han ha dragit till sig en filt, min tröja eller vad som helst duger bara han får ha Nånting, min sötnos!






Kommentarer
Postat av: Anonym

dem är så söta. min är precis likadan, det spelar ingen roll vad det är bara det är nånting han får ha som snutt :)

2011-02-16 @ 11:08:34
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lina

Han är så sjukt söt melvin:) han har ju gigantiska ögon:)

2011-02-16 @ 18:59:52
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0