Trötter...

Skrev för ett tag sen att Melvin är en sån sjusovare, men det borde jag inte gjort! Nu vaknar han vid 7-tiden varje morgon. Fast då har han ju börjat sova för natten redan vid 8-tiden och det är ju faktiskt ganska skönt. Jag måste sluta med mitt nattugglande som jag har börjat med, funkar inte att lägga sig vid 1-2 på natten när man har en morgonpigg bebis. Nu ligger han och sussar så sött här brevid mig, världens finaste lilla kille!

Igår var vi hos johanna och matti och lagade middag, det var smarrigt! :) Som vanligt var det tjejerna som handlade och lagade, undra när killarna ska göra sånt för oss? ;) Men faktsikt tycker jag att det är roligt när man får göra det ihop med sina kompisar så tar ingen skada.

Shit vilket finväder det är ute, dock har jag inte kollat tempen än så det är kanske ganska kallt? Men planen idag är att fara till dokkas tror jag och hälsa på melvins gammelfammo och gammelfarfar :D Fan jag är trött alltså, kanske jag joinar melvin på hans vila eller så får jag ta några koppar kaffe till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0