14/2

Då var även denna dag förbi. Så trist när det är så kallt ute, eftersom dom lovat såhär kallt hela veckan kommer det säkerligen bli en vecka som spenderas inomhus. Ids ju knappt ta mig ut med bilen hellernär vi inte har någon motorvärmare. Får passa på att mysa extra mycket och kanske fixa lite här hemma.. ska nog ta och måla om våran spegelhylla på toan som ser förjävlig ut.

Ingen har väl missat att det varit alla hjärtans dag idag :) Jag och tommy har varit på glada kocken och ätit medan melvin fått vara med sina mostrar och hans mormor och morfar, annars har detta varit en dag som alla andra :) Annars har jag städat och tvättat här hemma, det gamla vanliga som måste göras..

Min dator är snart inne på sin sista vers, får bluescreen hela tiden, laddaren är trasig, den hänger sig stup i kvarten så jag ska väl bli glad om det ens blir något inlägg av det här. Någon som vet hur man fixar sånt här så den blir normal igen??  Jag är värdelös på datorer, min hade behövt sig en rejäl rensning tror jag.. Har i alla fall satt över alla mina bilder på tommys hårddisk så att dom inte försvinner ifall min dator trillar av pinnen, för hade alla mina bilder försvunnit hade jag blivit ledsen på riktigt.

Känner mig lite låg idag av någon konstig anledning, men imorgon när jag vaknar är det förhoppningsvis borta. Så nu får det bli bädden för mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0