Är det torsdag idag?

Fan veckan har ju bara sprungit iväg, snart helg igen! Det gillas :) Kul att det finns människor som ids kommentera när jag skriver, är själv dålig på det men ska skärpa mig :P Alla tycker det är smartast av mig att börja plugga, och är kanske sant? Men jag ska göra som Emelie säger, följa hjärtat helt enkelt! :) Sen löser sig resten! Har ju som sagt ett tag kvar på mig att fundera.

Var och kapade av håret igår hos Nina, var less på mitt hår så nu är det en liten förändring. Kortare än vanligt, men det trivs jag i :) Nu ska jag passa på att fixa till mig lite medan melvin vilar, han har ju trots allt hunnit vara vaken i 1,5 timma ;) en riktigt sjusovare är han som lätt kan blåsa på till 11-12. Är ingen morgonmänniska så kan ju vara skönt, men gillar inte att sova bort hela dagen.

Ska ta bilen till gve och promma där, är så less på malmberget nu.. ALLTID uppförs! Sjukt jobbigt, men det behövs nog för min otroligt otränade kropp :P Nu ska jag snabba mig så att johanna inte behöver vänta.

SAKNAR EMELIE OCH ELIN!!! ni har varit borta alldeles för länge nu tycker jag!

Kommentarer
Postat av: lina

2011-01-28 @ 21:38:47
URL: http://nystrom
Postat av: lina

tomas tillade att du ska ta med tommy också så han har någon att surra med=) Om han vill förstås. Men det är ju en bit bort som sagt..

2011-01-28 @ 21:39:37
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0