Nytt år, nya tag.

Har inte alls hunnit med den här bloggen på senaste, ska bli skärpning. Går liksom i perioder det där :) Har hunnit vara jul, som var jätte bra. Melvins första jul, han förstod ju såklart inte så mkt, men han fick mest paket ändå ;) Han har blivit så stor mitt lilla hjärta, om 16 dagar är han 4 månader!! Mellandagarna har spenderats i luleå hos Tommys mamma, shoppat lite, kol.lat hockey och myst på bara.

Nyårsafton igår spenderades hos mamma och pappa, med asgod mat och trevligt sällskap! Skönt att bara ta det lugnt och vara nykter och slippa alla höga förväntningar som ändå aldrig blir som man tänkt sig. Nyår spenderas bäst med de man tycker om mest och bara är, alla stora planer osv är faktiskt bara onödigt.

År 2010 har varit ett väldigt händelserikt år, har ju för tusan blivit mamma! Så 2011 kommer förmodligen inte att slå 2010 eftersom det är det absolut största och bästa som hänt mig, dock kommer jag vara hemma med min son under hans första år så det kommer ju bli minst lika underbart! Har fått inleda det här året med en förkylning som heter duga, riktigt opassande. Har fått så jäkla dåligt immunförsvar sedan jag fått Melvin, har det nånting med ammingen att göra? Annars blir jag i princip aldrig sjuk så känns som att det måste bero på nånting sånt.

Snart blir det sängen för min del, usch vad jag hatar att vara sjuk! Gott nytt år på er allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig dag!

2011-01-07 @ 20:09:39
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0