TRÖTT!

Värsta natten i natt sedan Melvin föddes. Han äter alltid annars 1-2 ggr på en natt, ibland vaknar han för att han vill ha nappen bara. Men i natt har han vaknat VARJE timme, var bara bröstet dom dög. Tänkte om han hade blivit sjuk och hade feber, men det hade han inte. Hade han ont i magen kanske, nej inte det heller. Men kanske är det tänderna som stör? Jag misstänker det. Så mycket som han dregglar och vill ha fingrarna och allt i munnen så. Nu är han dock inge gnällig, nu är han hur glad som helst och har somnat så sött häri soffan, mitt älskade barn.

Ska ta och klä på mig nu, sedan vänta på att johanna ska sluta. Vi ska ta bilen till gällivare och promenara runt där, så trist att promenara här i malmberget. Hade velat gå på babysim med Melvin, men det verkar ju ännu inte finnas nånsån grupp här? Eller är det någon som vet nånting om det ska starta nå babysim? Tror han hade gillat det :)

Nä nu ska jag göra ett ryck!


En nyvaken Melvin på julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0