20 januari 2011

Veckorna går så fort! Denna vecka har vi (jag och melvin) varit och prommat massor, har varit så skönt väder. Tidigare har jag inte känt att jag har haft tid att promenera varje dag, men det handlar ju om prioritering. Jag har varit helt manisk om hemmet, typ att jag måste städa, tvätta, diska, fixa hit och fixa dit. Men nu har jag lagt det på hyllan, det får faktiskt vara lite dammråttor i hörnen i bland. Det finns så mycket annat roligt som man kan göra.

Kvällarna har numera blivit en riktig kamp. Ibland kan vi hålla på natta honom i tre timmar, och han somnar vid mitt bröst, jag lägger honom i sängen, men sen vaknar han efter 10 min och gallskriker och vill äta. Sådär håller det på, om och och igen till ca.23.30 varje kväll. Han blir helt enkelt inte mätt, och det är väldigt frustrerande. Ersättning hade varit ett altenativ när han ska sova, men då tar han ju inte nappflska nåmer heller. Har massvis med olika nappar man han tar dom inte, man får väl prova och prova och prova så kanske han tar den tillslut, men tålamodet är ju inte alltid det bästa. Annars kanske man får prova med gröt :)

Han har ju blivir så stor min lilla kille, 4 månader redan! :) Han är verkligen världens gladaste lilla skrutt och han förgyller verkligen hela livet! Han skrattar åt de mesta och flesta :) Men nu gnäller han dock för han vill ha mat, så det ska han få :) Sedan ska jag göra renskav och mos :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är ju ändå dags för grötsmakis nu, det gillar då mario :)

2011-01-20 @ 19:20:49
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0