I fredags..

Melvin badar på balkongen medan mamman försöker sola sig lite..



Smakar på vattnet som vanligt.. :P

 

Riktigt mysigt hade vi tills Melvin bajsade i badvattnet.. Då var det bara att börja byta vatten och börja om från början. Ni skulle bara veta hur mkt han grinade och skrek och surade för att han inte fick plaska i sitt bajsvatten nåmer. Vart har han fått sin envishet ifrån?? Shit alltså. Han blev inte nöjd och tyst fören jag satte han i sitt nya vatten igen.





Intressant sista bild va, haha. Sitter i min ensamhet och tycker i mig godis, kan som inte sluta fasten jag mår typ illa av det, usch. Tommy har farit till kalix och ska mest troligt byta bort audin,kommer sakna den! Den är så sjukt snygg. Vi kommer byta till en mer ekonimisk bil, kan ju vara smart :)

Nu ska jag avrunda och kika en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0