Passar på..

Skriver ett litet inlägg här medan lillen sover. Melvin har blivit förkyld igen eller tycker att det aldrig riktigt gick över från förra gången, fast ingen feber denna gång. "bara" rossel,hosta och snor.. Stackars liten. Även jag har blivit jäkligt förkyld. Så jäkla trist, och jobbigt! Vill ju vara ute... Ska köra Melvin till sin mommo och moffa när han vaknar så ska jag fara och jobba lite. Städar på gema lite nu och tjänar lite extra pengar, 21h i veckan gör mkt i mamma plånboken ;)

Har hunnit vara midsommar som spenderades i piteå med fam. karlsson och våran lilla familj. Var riktigt bra och gick alldeles utmärkt med en liten trots att alla omkring festar som om det inte fanns någon morgondag. Jag själv tog mig ett svaj när Melvin somnat på lördagen och gick på beachpartyt! Min mamma och pappa var med melvin medan. Det var väl kul, men när man vaknar dagen efter är det aldrig värt det. Man förändras verkligen när man blivit mamma, tråkig blir man säkert i mångas ögon. Alla kommer förstå den dagen de blir föräldrar, för jag har aldrig varit lyckligare än nu när jag har mitt lilla troll.

Allting går i racer fart här hemma. Sedan Melvin var sjuk förra gången har han varit väligt mammig, och nu har han börjat säga mamma också heela tiden! Förut sa han det bara när han var ledsen, men nu kommer det titt som tätt. Måste ju säga att det värmer verkligen i hjärtat! Han är så himla söt och go, han pussas och kramas och gillar verkligen att ligga och mysa i famnen när han är trött. Annars är det full rulle och han leker med allt han inte får. Nu hörde jag ett mam mam från sovrummet så måste gå och ta upp honom nu :)

Mina glesa uppdateringar kommer säkerligen fortsätta så vi får ju se när det dyker upp ett nytt inlägg, hehe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0