1 Juni

Idag har det ju faktsikt varit rätt bra väder, dock har jag inte varit ute speciellt mycket.. Känns som att jag inte hinner med något? Fattar inte vad jag gör egentligen! Nåja, ångrar att jag inte varit och promenerat... får hoppas vädret håller i sig! :) Fast kollade på smhi och var ett stort regnmoln här imorgon :(

Har i alla fall varit hos th med massa tjejer + emanuel nu ikväll. Melvin började storgråta åt honom, ibland är han verkligen blygis mot killar.. och ibland inte. Man vet ju som inte vad som försegår i deras små huvuden, men ibland känns väl killar lite läskiga. Han är ju som van vid att umgås med massor av tjejer hela dagarna ;)

Försöker även dra ner på mitt sockerintag om dagara. Ibland får jag verkligen en sån här äckelkänsla i kroppen, att den inte alls mår bra och då brukar jag få ett sånt här infall att sluta med socker och massa annat skit som man slänger i sig om dagarna. Skulle aldrig säga att jag ska sluta helt, men i alla fall dra ner på det. Inte köpa godis på veckodagarna och så. Men när man är och fikar måste man ju få unna sig?  hehe. Vad är en fika utan att ens fika nånting?? ;) Så nu är jag enormt sugen på en fet godispåse, och det har jag varit flera dagar. Men jag ska inte köpa, inte fören till helgen.

Nu ska jag fortsätta med lugnet här hemma, lite tråkigt faktiskt.. gillar inte dessa nattskift!

/Sara 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går ofta in här och kikar, men du har inte tänkt på att ändra färgen på texten ? Är verkligen jobbigt när du har svart bakgrund och vit text, sticker verkligen i ögonen :P



Ha det bra!

Emma

2011-06-01 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0