God morgon!

Jisses min son har börjat sova bra nu, de senaste nätterna har han sovit nästan 12 timmar utan mat. Trodde aldrig att dessa nätter skulle komma! :) Sedan man var gravid har man ju inte önska annat än att kunna få sova en hel natt och vakna när man själv vaknar. Det konstiga är att jag känner mig ändå så sjukt trött även fast melvin sover om nätterna. Jag känner mig aldrig utvilad när melvin väcker mig på morgonen, jag är som en zombie, fattar inte!

Tvätten är igång i alla fall och har just ätit frukost. Lill grabben vilar så borde väl passa på att diska undan allt från gårdagen, men känner mig jävligt seg. Får ta en alvedon eller två så att dagen kan kicka igång på riktigt :)

(Svarar åt dig här Emma; Har velat byta design svin länge är bara det att jag inte vet hur man gör.. ;) Så ska försöka få någon att fixa det åt mig nångång)

/Sara

Kommentarer
Postat av: josefin

jag köpte bara sån där börs som malin har, från expert :)

2011-06-02 @ 12:29:31
URL: http://jjosefinkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0