Ryssvärme!

Gillar det skarpt! Nu kan man väl kalla det sommar? Shit idag bjuder nog gällivare på en riktig sommardag ser det ut som. Har iofs varit bra väder typ hela veckan men har inte tagit mig ut nånting alls när min lilla gosse är sjuk. Stackarn har haft 40 graders feber, slemhosta, snorig och ont i halsen (tror jag iaf). Febern är nog så gott som borta, men den borde ju försvinna nu tycker jag eftersom detta blir fjärde dagen. Nåja, vi får se hur han verkar efter sin vila. När vi steg upp i morse var det då bara gnäll, men han hade inte sovit färdigt.

Hoppas på att få komma ut i solen idag, sola sig lite :) Annars har man ju ingen nytta va denna sommarvärme! Tommy har äntligen jobbat klart sina nätter nu, så nu är han ledig till måndag. Fast tycker han borde ha fått vara ledig en vecka iaf så mycket som dom har slitit :) Jag måste även säga att alla ensamstående mammor och pappor ska ha världens eloge, förstår inte hur ni bär er åt. Jag har tyckt att det har varit jätte jobbigt när tommy jobbat så mkt och att vi träffat honom typ 3 timmar per dag, speciellt med ett sjukt barn. Tänk att alltid ha det så?? Ni gör då ett bra jobb! 

Ska invänta att klockan blir tio så att jag kan fara och göra lite ärenden.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo vi tar en fika nästa vecka :)

2011-06-17 @ 12:04:51
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0