Älskar mammalivet!

Jag är ingen hejjare på det här med att uppdatera bloggen allt för ofta ;) Sitter och trycker i mig massa pringles, har varit sugen på det länge nu när de äter det i big brother hela tiden, he he. Tycker det är sjukt bra, har inte missat ett avsnitt ;) Har haft huvudvärk nästan varje dag hur länge som helst nu, inte hela dagen utan mest bara på em/kvällen. Undrar om jag har brist på nån vitamin eller nåt? Eller kanske jag bara dricker för dåligt?

Melvin var riktigt övertrött och skrek som en galning när han fick sin gröt och vi försökte göra kväll. Han slocknade dock direkt jag la honom i sängen, skönt för både honom och mig. Annars kan han vara riktigt gnällig och inte kunna somna när han är övertrött, då är det enda som hjälper att han får ligga på mage, då blir han som lugn på nåt sätt.

Igår hade vi en egen "öppenlek" hos Nina och Mario :D Det var roligt att få umgås med andra mammor och bebisar. För jag är annars nästan aldrig med andra mammor i min ålder. Nästa vecka planeras det att gå på riktiga öppen lek och det blir säkert roligt, alla säger att det är så bra där. Tror även det kan vara roligt för Melvin nu när han börjat bli lite större. Nu händer det verkligen saker hela tiden tycker jag, han börjar bli så stor och varje dag upptäcks något nytt. Det är verkligen roligt, älskar mammalivet.

Ska lägga upp lite bilder från helgen när vi och premiär grillade, måste bara stoppa in dom på datorn först :) Nu ska jag slöa framför tv'n och invänta favvo programmet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo de är fasen kul me playdates, trodde inte de skulle vara de. nu laddar vi för öppen lek på måndag! :D

2011-03-16 @ 21:30:54
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lina

jag älskar faktiskt också mammalivet, kan inte ens tänka att jag ska ut och jobba om ett år igen. Hova.

2011-04-03 @ 19:52:31
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0