Bluuuuebird, gilla!!!!

Det är så jäkla härligt med vår, solen ger så mycket. Idag har vi varit ute hela dagen i tjotti och kollat skotertävlingen. Melvin hade full mundering med hörselkopor och solglajjer, han är så söt! Han bara skattar åt alla hela tiden, en riktig charmör! Trodde han hade börjat bli lite blygis, men hade nog fel? Dom har lovat lika fint väder imorgon också så då blir det nog lite korvgrillning i solen, perfect.

Nu sitter jag i soffan med mello på tv'n, men är helt ärligt inte speciellt intresserad. Funderar allvarligt på att gå och sova, haha tragiskt. Klockan är inte ens nio en lördagskväll. Men melvin sover och tommy är ute på galejj så känns nästan lika bra för jag är faktiskt trött.


Charmören med majskrok i hela ansiktet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fasen också. jag kastade den där broshyren utan att läsa den. haha, typiskt! istärningsbitar räcker inte långt åt våran... blygheten kom för mario alldeles för en vecka sen ca, var skitnöjd och trodde att vi hade klarat oss men nu kan han grina ordentligt åt killar :/ kom o mamma-bebis häng me mig o lina i veckan om ni är friska!

2011-03-12 @ 21:51:27
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte blogga dina recept? vi andra rookiemammor uppskattar det. hur vet man hur länge man ska koka köttfärs tex? jag har ju aldrig lagat mat åt mig själv ens så det här är ju en helt ny värld ;)

2011-03-13 @ 19:02:51
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: lina

jo vi kan kika läget på öppenlek här i veckan kanske om du har tid? Melker har kanske inte så stort nöje av det ännu, men om inte annat har ju jag det :) Mamma tycker jag ska börja redan nu.. haha, hon ser nog hur rastlös jag är ;)

2011-03-13 @ 20:55:46
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0