TGIF

Fredag, veckans favvodag.. eller lördag kommer nog på samma plats :) Helg, vilket innebär att jag och melvin har tommy hemma hela dagarna och det gillar vi! Dagen startade tidigt idag, 6.30 har mevin vaknat, men vi låg i sängen en timma innan vi steg upp :D Har hunnit med massor känns det som, har ätit frukost, diskat, tvättat 4 maskiner, gjort lunch till mig och melvin, varit till sophuset, framkallat 240 bilder, badat melvin i diskhon (det gillades för han plaskade för fullt), dammsugit och dammtorkat, och klockan är bara 14 :D Melvin tar redan sin andra nap för dagen så jag ska väl passa på att skura golven också. Sedan ska jag fan inte göra många knop resten av dagen! :)

Igår var jag och emelie och hälsade på lilla melker och lina, fattar inte att melvin också varit så liten. Så söööt och pluttig! Melvin kändes som en jätte brevid honom. Så kul att emelie är hemma igen, även elin har kommit hem från hennes tripp men har inte hunnit träffa henne, måste göras snarast!

Från det ena till det andra så börjar jag bli ganska nöjd med vårat hem nu, var på IKEA förra veckan och sprättade några tusenlappar, så nu börjar det se lite mer ut så som jag vill. Fast drömmer ju såklart ännu om ett hus ;) Sedan är det bara melvins rum som ska inredas men det får bli närmare sommaren.

Nä ska jag ta och skura här och sedan invänta hjärtat!:)

PUSSKRAM


Såhär gick dom omkring på IKEA, melvin var riktigt nöjd ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka killar du har Sara! :)

2011-03-11 @ 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0