Long time no see

Vilken bloggtorka jag haft, har gjort massor så jag har glömt bort att jag ens har en blogg. Melvins farmor har varit här i två veckor och hälsat på, hon for hem i lördags. Jag har till och med hunnit fylla 22 år i fredags, börjar jag bli gammal? Men faktiskt så känner jag mig inte så gammal som mina kompisar tycker att vi börjar bli, även fast jag har fått barn :) Fick en onepiece av tommy i present så nu väntar jag spännt på att den ska komma, hoppas den passar :) Då kan hela familjen ligga och mysa med sparkdräkterna ;)

Just nu ligger hjärtebarnet och vilar. Varje morgon tar jag honom till våran säng och han får äta och vi somnar om, sedan vaknar man alltid av att en liten hand drar/slår en i ansiktet ;) Sedan möts man av världens sötaste lilla ansike som ler som en sol, är det inte det bästa så säg?

Väntar i alla fall på att han ska vakna så ska han få lunch. Gjorde torsk och en fisksås med dill och en kyckling puré till honom för typ 1,5 vecka sen tror jag och finns fortfarande massor kvar, att göra sin egen barnmat är bara plus tycker jag! Det är framförallt billigare, det är enkelt, det är gott och nyttigt :) Melvin älskar det, han älskar mat och har aldrig spottat nånting jag gett honom, ett riktigt matvrak och det är jag glad för :) Fast jag är glad att det finns så pass bra burkmat också så man inte behöver få dåligt samvete om man inte lagar egen jämt.

Efter lunchen blir det nog att ta en promenad, gå förbi vårdcentralen och på vägen hem handla lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

blandar du bröstmjölk i maten eller vad lagar du med?jag behöver tips!:) haha, de där med att din gosse är duktig att äta... Njut!! än så länge tycker han nog det är kul, sen kommer en period som man verkligen inte har "tid" att äta, mario är där nu. Mamma får surra o sjunga o vara Jätterolig varje gång de är mat :D de är inte lika spännande längre.

2011-03-07 @ 11:54:14
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0