Freeedag..

Bästa veckodagen! Fast idag känns det faktiskt inte som fredag, kanske beror på det astråkiga vädret och att jag städar? Fan idag var det inge roligt att städa, så tar en liten paus :) När Melvin vaknat ska han få lunch och sen tror jag att vi hänger med tjejorna och fikar. Blir mkt fikade när man är ledig om dagarna, höhö. Igår hann jag med två stycken. 

Ikväll blir det middag på olles, alla tjejerna med sina respektive så blir en riktig par middag.. tror vi blir 10 st, ska bli gott! :) Melvin får vara med sin mommo, moffa och mostrarna under tiden. Annars är helgen helt oplanerad, ganska skönt ändå. Hoppas på bra väder, men det ser ju inte så ljust ut :( 

Jag hade verkligen velat fara utomlands nu, passa på medan Melvin ännu är liten så det får bli en resa där vi får tänka på oss själva mest, om man får vara så egoistisk ;) Melvin  hänger ju liksom bara på och man behöver ju som inte göra några speciella aktiviteter för hans skull. Fast jag kan ju inte låta bli att längta lite till han blir större och vill gå på djurparker, leka i lekparker, fara på leos lekland och sånt. Men som sagt man kanske borde passa på nu, tommy har ju sagt att jag får boka en resa ;) hehe.

Nåja tillbaks till verkligheten, tvätten viks inte av sig själv. Detta eviga tvättande alltså, shit! 


Blir bara bilder på Melvin i denna blogg, men jag bjuder ju på det finaste jag kan så ;)
   
Finklädd på Pappas 27-års dag :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Världens sötaste!

2011-05-06 @ 15:41:21
Postat av: hanna ♥

tack :)

2011-05-10 @ 17:46:18
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Mamma Ewa & lilla Noel

Aa veerkligen kul ska de bli :) Tack!

2011-05-23 @ 22:40:27
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0