Onsdag..

Ser ut som ett bombnedslag här hemma! Svarta sopsäckar med kläder (vi har rensat våra garderober) och påsar med kläder som ska till kupan, och massa saker som ska ner till förrådet. Allt detta har vi i hallen. Sedan är det leksaker och allt sånt där som hör till på golven i hela lägenheten. Så imorgon blir det kanke en städdag, om jag orkar ;P I vintras städade jag som en tok och kunde dammtorka 2 ggr i veckan typ.. haha nu äre inte riktigt så och det behövs ju faktiskt inte ens! Dock gillar jag att städa, eller jag gillar när det blir rent. Sedan jag blivit mammaledig har jag fått nåt städsyndrom.. Fast nu börjar det försvinna när solen kommit fram och det finns hundra andra roliga saker som man göra istället. Lite stök och skit gör det ju bara hemtrevligt ;)

Nog om det, kvällen har varit lugn och skön och har aldrig sett Melvin så harmonisk och lugn. Han har suttit på golvet i säkert en timma och pillrat med olika saker, bla. rivit sönder en tidning och pillat med små papperbitar. (han hade tutten i munnen så det gick utmärkt, annars hade hela tidningen varit i magen) Han har somnat för lite mer än en timma sedan. Vällingen är ju suuuuper till nattningen, slipper allt tjorv och bök med honom nu för han somnar så fort han slukat flarran.

Har för övrigt varit en bra dag idag! Bebisdejt med fika på oscars, har också hunnit med en liten promanad innan jag och tommy hämtade hem mat. Nu börjar BB, natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0