Åhå!

Nu känner jag att jag har lite tid över till denna blogg. Hjärtat sover och tommy jobbar. Efter 2 veckors repstopp, 12 h skift, har tommy varit ledig i helgen men nu har det dragit igång igen, 8 nätter.. 12 timmars skift igen dessutom.. inte det roligaste! Så dessa kvällar framöver är jag ju som lite inlåst här hemma eftersom Melvin ska i säng vid 20-tiden.. så jag hoppas folk ids komma och hälsa på mig :D

Igår hade jag min första morsdag, fika + blommor på sängen var inte dåligt! Vädigt uppskattat :) Sedan fick jag en annan present också som nog var minst lika uppskattad, så nu har jag lite nya kläder påväg hem till mig :) Förövrigt rullarna dagarna på som aldrig förr. Blir så himla rastlös hemma så jag och melvin är mest och flänger runt på dagarna, gillar det skarpt! Lillen kryper runt här hemma och börjar bli lite för vild för min smak ;) Är så hemskt när de små slår sig, hoja känns verkligen hemskt! Så även melvin har fått sig en hjälm nu som är min bästa vän. 

Är fortfarande lika sugen på en utlandsresa, men man tar ju aldrig fingrarna ur och bokar nånting. Nu börjar det ju bli så varmt också överallt och hade helst velat fara när det inte är sådär äckligt varmt så man håller på att svettas ihjäl, speciellt för melvins skull. Nå men får ju se hur det blir med den saken, om inte annat får man väl fara till hösten.

I vanlig ordning inväntar jag bigbrother, sedan får det bli sängen. Hoppas på bra väder imorgon så man kanske kan ta sig en promenad. Tycker sommaren får ta och komma nu så man kan vara ute hela dagarna. Ser framemot en sommar som mammaledig, ska verkligen njuuuuta. Sist man var ledig en sommar var väl första året på gymnasiet eller om det var ännu längre sen? kommer inte ihåg.

Nåja, en liten update blev det iaf. Puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med en uppdatering. Och ett glatt inlägg kändes de som;-) jag toklängtar också efter en sommar med gossen. Fan vad mysigt. Vi får styra upp en fika i veckan. Typ onsdag kanske. Ska kolla med lina:-)

2011-05-30 @ 22:48:55
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul med en uppdatering. Och ett glatt inlägg kändes de som;-) jag toklängtar också efter en sommar med gossen. Fan vad mysigt. Vi får styra upp en fika i veckan. Typ onsdag kanske. Ska kolla med lina:-)

2011-05-30 @ 22:49:36
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Johanna Boklöv

Hej:) haha ja dem är ju söta som socker våra små grabbar & deras outfittar gör det ju inte sämre=) Tänk så mycket tjejer dem kommer få i framtiden, haha! :)

2011-05-31 @ 08:16:31
URL: http://blogg.johannaboklov.se
Postat av: Lotta

En fika låter bra :) Nina skulle och tatuera sej så hon kan inte.. Men vi kan ju kolla me Lina också :)

2011-06-01 @ 20:41:50
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0