Hej måndag!

Ny vecka åter igen, vilket har inneburit öppen lek i vanlig ordning! Bra start på veckorna. Nu sussar lill grabben så sött i sängen! :)

Mamman har faktiskt tagit sig ut på partay i helgen, aitik festen med rocka billy tema :) Var riktigt kul och tror man behöver ta sig en fylla emellan åt ;) nädå men det var roligt, dock fick jag ju stå mitt kast igår...

Har också hunnit med middag med alla tjejerna när Isabelle kom hem över helgen, händer ju inte allt för ofta att man ses allihop, tyvärr! Så Tommy har haft huvudansvaret här hemma, syntes på söndags eftermiddagen, kaos! ;)

Nu måste jag ta tag i lite saker här medan jag kan :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag måste också börja pallra mej till öppen lek snaart! :)

2011-10-17 @ 16:57:48
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och vi kommer också snart, kanske i morgon!:) kul att du bloggar!

2011-10-17 @ 22:10:19
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0