Wiiiee..

Snart är det helg, och vilken helg det kommer bli! Ska bo på hotell i Luleå med alla mina favoriter -Elin då! Känns som att jag verkligen behöver en helg utanför detta hushåll, tror jag kommer komma hem med ett gäng nya krafter! (eller så kanske bara med en rejäl bakfylla? ;) ) vi får väl se, men jäkligt kul kommer det att bli i alla fall. Så nu har jag skrubbat hela hemmet så Tommy och Melvin slipper leva i skiten i helgen. Så får se det kommer se ut när jag kommer hem igen? :) Blev ett kort inlägg, har en liten kille som står och drar i mig och vill leka :) Vi ska fara och handla så pojkarna överlever helgen också ;)

Kommentarer
Postat av: lina

åh vad kul! vi ses säkert. blir det weekend special eller björnis? vi kör iaf all in på björnis!

2011-11-04 @ 22:07:19
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0