Här igen.. :)

Efter ett lååångt uppehåll slänger jag upp ett litet inlägg :) har inte orkat skriva nånting här när min dator är helt oberäknelig, den är nog snart oanvändbar. Så nu provar jag på med att blogga från min iphone :)

Vi har varit på öppen lek idag, blev ganska mycket barn till slut. Måste säga att jag föredrar när det är lite lugnare. Finns knappt någon ledig yta att gå på när det är sådär mkt folk. Nåja men bra att det finns i alla fall för melvin är inte lätt att underhålla här hemma, han blir lätt less på sin mamma ;) så om dagarna är vi mest ute på ranten och det gillar vi!

Ikväll blir det ett 75 min zumba pass, så jäkla roligt är det! Så härligt att komma igång med träningen, behövs då kan jag säga!

Får se nu om detta inlägg kommer fram, då blir det kanske lite mer bloggning från min sida, för var ju skit lätt att blogga från telen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0